Kiválasztjuk a megfelelő influencert, aki nem csak eléri a célközönséget, de bevonja, mozgósítja is őket.

Arcok, véleményformálók, lehetnek példaképek, vagy épp megosztók, de mindenképp felfigyelünk rájuk és történeteikre. Mind hatnak ránk, fogyasztói döntéseinkre, preferenciáinkra: az influencerek márkákat, vagy épp ügyeket képviselnek. Videókkal, posztokkal, sztorikkal szinte uralják a fogyasztói kommunikáció terepét. Széleskörű influencer posztolóink alapján tudjuk, hogy az adott márka értékeihez kinek a karaktere, életstílusa illik leginkább, és hogyan jutassuk el általa a megfogalmazott üzenetet.

2021 a smartfluencerek éve: olyan véleményformálókat képviselünk, akik tudásuk, hazai és nemzetközi viszonylatban is elért eredményeik alapján egy-egy terület leghitelesebb képviselői. Olyan neves előadókat ajánlunk, akik key note speakerként előadásaikkal, a szakmai életművükben megfogalmazott gondolataikkal motiválják a mai vállalati munkavállalókat és általuk a valódi tudás újra teret nyer.