Ügynökség a célvezérelt
kommunikációért

„Történetekké alakítjuk a történéseket.
Olyanokká, melyek megszólítanak, hatnak az értelemre,
és érzelmeket váltanak ki. Célunk, hogy végül a márka
üzeneteit emlékezetes élménnyé alakítsuk.”

Szőke Ágnes

Mihályfi Iván

Az Open Communications a kommunikációs vezetők valódi partnere,
akire nyugodt szívvel rábízhatják magukat. Kezdeményez és megvalósít.

Amikor létrehoztuk az Open Communications-t, két dolog munkált bennünk. Az egyik, hogy élveztük, amit csinálunk. Ahogy megbízóink eladásvezérelt üzeneteiből életre hívtuk azokat a történeteket, amelyekkel márkáik érdekessé válhattak, miközben megtartották identitásukat. Így jött létre a varázslat: élményt nyújtottunk, s észrevétlenül is kíváncsivá tettük a célközönségüket. Értelem és érzelem kapcsolása.

A másik lökést az adta, hogy olyan munkahelyet teremtsünk, ahol minden munkatársunk jól érzi magát. Ahol nem a stressz uralkodik, hanem a csapattagok inspirálják egymást. Azóta is az a legfontosabb, amikor felveszünk valakit, hogy ő legalább annyira válasszon minket, mint mi őt. Így leszünk egy csapat.

A smart-éra beköszöntével hirtelen megjelentek a magukat történet mesélőknek tartó ügynökségek, bloggerek, influencerek. Az emberi kommunikáció rugói azonban változat-lanok: azok mozgatása kommunikációs szakértelmet, de azon túl felelősséget is követel. Csak etikusan és smart módon „ér” történeteket történeteket továbbadni. Purpose-driven (küldetés-vezérelt) megbízóink ezt a szakértelmet találják meg a célvezérelt kommunikációban, amit mi képviselünk.

Amit nyújtunk

Sztorik

A márkát egy jó sztoriba beemelve életre keltjük, ezáltal a vásárlót az érdeklődés fázisából a „nekem ez kell!” hangulatba emeljük át.

Hitelesség

Gondosan ügyelünk a kommunikáció tervezése és végrehajtása során is arra, hogy ügyfeleink önazonosak maradjanak küldetésükkel, azaz reputációjuk hiteles legyen és hosszú távon épüljön.

Kapcsolatok

Semmi nem olyan fontos, mint az élő kapcsolatok léte,
de annál talán még fontosabb azok minősége. Ehhez kell a szakmaiság, de elengedhetetlen az ember, akivel működik a kémia.

Kreativitás

Ahhoz, hogy egy sztori éljen, nem feltétlenül a NAGY büdzsé kell. Inkább az a bizonyos kreatív csavar. Ez a „twist, not shout” szemlélet viszi sikerre márkáinkat.

Ügyfeleink, akik mindezt igényelték és igénylik

Több mint két évtized alatt a világhírű operaénekestől az alapítványokon keresztül, a startupokon át, a világ legnagyobb és leghíresebb vállalatáig számtalan szervezetnek és személyiségnek segítettünk életre kelteni a márkáját: megtaláltuk a hozzájuk leginkább illő, mégis egyedi történeteket és eljuttattuk ezeket ügyfeleink célközönségéhez.

Gyűltek a tapasztalataink, a gondolatok adták az inspirációt

Field for Thoughts

1998 1998 1999 Az ügynökséget
Szőke Ágnes, PR szakértő és
Mihályfi Iván, grafikus alapítja meg
1999 1999 2000 1998 Elnyerjük a P&G
minden márkájának kommunikációs
megbízását
2000 2000 2001 1999 Erős gyógyszeripari divízió:
AstraZeneca, Abbott, majd
Pfizer, Sanofi, Novartis
2001 2001 2002 2000 Már 8 munkatárssal dolgozunk 2002 2002 2003 2001 A P&G vállalati
kommunikációját is elnyeri
az ügynökség
2003 2003 2004 2002 A Koronás Tojás védjegy
életre hívása és bevezetése
a magyar tojáspiac védelmében
2004 2004 2006-7 1999 A Raiffeisen Bank
lakossági PR tevékenységét
ügynökségünk indítja el.
20067 2006-7 2008 2004 A piacvezető
mobiltelefongyártó,
a NOKIA is ügyfelünk lesz
2008 2008 2011 2006-7 Elindul a lobby részleg,
P&G az első megbízók között
2011 2011 2016 2008 Elindul a social media divízió 2016 2016 2016 2011 csatlakozunk az
MSL Group
nemzetközi reklámügynökséghez
2016 2016 2019 2016 kampányainkban egyre több
influencer története jelenik meg
2019 2019 2020 2016 FMCG és tech divíziónk tovább
erősödik, a Pampers, az Ariel, a Lenor,
a Head&Shoulders,
valamint a Nokia Mobile
kampányait is menedzseljük
2020 2020 2020 2019 social media divíziónk már
Facebook, Instagram,
LinkedIn, Twitter és TikTok
kampányokat is tervez
2020 2020 2021 2020 eldöntjük, hogy purpose-driven
vállalatként működünk a
továbbiakban
2021 2021 2020 elindítjuk a
smartfluencer.hu platformot,
Magyarország első
Speakers Bureau-ját
2021 2021 2021 a purpose-driven kommunikáció
módszertanát kidolgozzuk,
és szolgáltatásaink fő zászlóshajójává
tesszük

Elismeréseink

Szeretnénk megköszönni a mai nagyszerű helytállást, a sok munkát és szervezést, amely sikerre vitte a rendezvényt! Mindenki nagyon precízen, pontosan tette a dolgát nálatok, és simán ment minden, ismét egy jelentős mérföldkövet értünk el veletek.

Egy táplálkozás, életmód területén tevékenykedő egyesület ügyvezetője

Sziasztok! Nekem is sikerült végre ide is eljutnom, és leírni a legfontosabb szavakat: Köszönet és hála! Mindig szuper érzés egy jó ügyért jó emberekkel együtt dolgozni. Nem titkoltan az egyik kedvenc kampányomon, köszönjük nektek!

A világ egyik legnagyobb FMCG vállalatának helyi brand managere

Kedves Open Csapat! Csak meg akartam köszönni ezt a fantasztikus sajtóbevezetést. Nagyon szuper munkát végeztünk együtt, és hát nem volt túl sok idő a kampányra, mégis minden profi volt. Megmutattuk az ügyfélnek közösen, hogy mi vagyunk a legfelkészültebb tanácsadók és igazi szakmai támogatást tudunk nyújtani nekik.

Egy nemzetközi PR hálózat egyik ügyfélkapcsolati igazgatója

Köszönöm Péter Neked és a csapatnak is! Nagyon örülök az eredményeknek és gratulálok a sikeres sajtókampányhoz. Látom, hogy mindannyian örültök a megjelenéseknek, és ha ti örültök, én is örülök. Köszönöm mindenkinek ezt a professzionálisan megtervezett és menedzselt két napot.

A világ egyik vezető streaming szolgáltatójának regionális kommunikációs vezetője

Köszönet a kitartásért és Csenge óriási lelkesedéséért. Teljesen átjött, hogy mennyire szívvel dolgozol ezen a munkán. Sokat tanultunk szerintem együtt ezen a programon az influenszer munkáról, várom nagyon a mostani végrehajtás tanulságait és eredményeit. Nagyra értékelem a kreativitásod és a proaktivitásod! Nekem ti vagytok ezen a kampányon azok, akik nélkül tudom, nem tudtuk volna így megcsinálni. 

A világ egyik legnagyobb FMCG vállalatának helyi kereskedelmi marketing menedzsere

Egy Európai Uniós projekt megvalósítása során kerültünk kapcsolatba az Open Communications-szel. Olyan ügynökséget kerestünk, amely képes azonosulni egy fogyatékosokat képviselő társadalmi szervezet céljaival és erőssége a partneri gondolkodás. Az Opencom munkatársaiban mindezt maradéktalanul megtaláltuk, és mindehhez „bónuszként” harmónia, kreativitás és végtelen türelem is társult.

Habán Zsuzsa, főtitkár, Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége

Imádok együtt dolgozni veletek! Köszönöm!

Egy nemzetközi partner

Csajok! Szuper csapat voltunk ismét együtt! Néhány könnycsepp megint kigördült azért a sajtótájékoztatón! Köszönöm, hogy Veletek dolgozhattam. Még sok ilyet!!!

Egy országos nonprofit szervezet szakmai vezetője

A mosószer-kompaktálást nem volt könnyű a fogyasztóknak elmagyarázni, de az Open nagyon sokat segített nekünk abban, hogy hogyan lehet „eladhatóvá” tenni egy ilyen szakmai témát úgy, hogy közben az információtartalom sem sérült. A több mint másfél éves együttműködésünk során végig éreztem, hogy nem csak nekünk, az ügyfélnek akarnak megfelelni, hanem a saját elvárásaik miatt teszik magasra a mércét és nem alkusznak meg rutinmegoldásokkal.

Murányi István, főtitkár, Magyar Kozmetikai és Háztartás-vegyipari Szövetség

Kedves Eszter! A Tojásszövetség nevében nagyon szépen köszönöm az Open munkatársainak a megküldött anyagot, amit nagyon informatívnak, hasznosnak és tanulságosnak tartok. A javaslatokon feltétlenül gondolkozni fogunk és az világos, hogy napjainkban a hatékony és jól irányított kommunikáció nem tudja nélkülözni a professzionalista segítséget.

Prof. Dr. Sütő Zoltán, a Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetségének elnöke

Thank you so much for sharing such data with us, looks super cool! And speaking for myself, as that I believe is same for the rest of the team, I was super happy too to be able to work on this project with you guys and would like to reciprocate such campaign success, once another campaign comes up for Hungary.

Egy nemzetközi FMCG vállalat marketingmenedzsere