Ügynökség a célvezérelt
kommunikációért
„Történetekké alakítjuk a történéseket.
Olyanokká, melyek megszólítanak, hatnak az értelemre,
és érzelmeket váltanak ki. Célunk, hogy végül a márka
üzeneteit emlékezetes élménnyé alakítsuk.”

Szőke Ágnes

Mihályfi Iván
Az Open Communications a kommunikációs vezetők valódi partnere,
akire nyugodt szívvel rábízhatják magukat. Kezdeményez és megvalósít.
Amikor létrehoztuk az Open Communications-t, két dolog munkált bennünk. Az egyik, hogy élveztük, amit csinálunk. Ahogy megbízóink eladásvezérelt üzeneteiből életre hívtuk azokat a történeteket, amelyekkel márkáik érdekessé válhattak, miközben megtartották identitásukat. Így jött létre a varázslat: élményt nyújtottunk, s észrevétlenül is kíváncsivá tettük a célközönségüket. Értelem és érzelem kapcsolása.
A másik lökést az adta, hogy olyan munkahelyet teremtsünk, ahol minden munkatársunk jól érzi magát. Ahol nem a stressz uralkodik, hanem a csapattagok inspirálják egymást. Azóta is az a legfontosabb, amikor felveszünk valakit, hogy ő legalább annyira válasszon minket, mint mi őt. Így leszünk egy csapat.
A smart-éra beköszöntével hirtelen megjelentek a magukat történet mesélőknek tartó ügynökségek, bloggerek, influencerek. Az emberi kommunikáció rugói azonban változat-lanok: azok mozgatása kommunikációs szakértelmet, de azon túl felelősséget is követel. Csak etikusan és smart módon „ér” történeteket történeteket továbbadni. Purpose-driven (küldetés-vezérelt) megbízóink ezt a szakértelmet találják meg a célvezérelt kommunikációban, amit mi képviselünk.
Amit nyújtunk
Sztorik
A márkát egy jó sztoriba beemelve életre keltjük, ezáltal a vásárlót az érdeklődés fázisából a „nekem ez kell!” hangulatba emeljük át.
Hitelesség
Gondosan ügyelünk a kommunikáció tervezése és végrehajtása során is arra, hogy ügyfeleink önazonosak maradjanak küldetésükkel, azaz reputációjuk hiteles legyen és hosszú távon épüljön.
Kapcsolatok
Semmi nem olyan fontos, mint az élő kapcsolatok léte,
de annál talán még fontosabb azok minősége. Ehhez kell a szakmaiság, de elengedhetetlen az ember, akivel működik a kémia.
Kreativitás
Ahhoz, hogy egy sztori éljen, nem feltétlenül a NAGY büdzsé kell. Inkább az a bizonyos kreatív csavar. Ez a „twist, not shout” szemlélet viszi sikerre márkáinkat.
Ügyfeleink, akik mindezt igényelték és igénylik
Több mint két évtized alatt a világhírű operaénekestől az alapítványokon keresztül, a startupokon át, a világ legnagyobb és leghíresebb vállalatáig számtalan szervezetnek és személyiségnek segítettünk életre kelteni a márkáját: megtaláltuk a hozzájuk leginkább illő, mégis egyedi történeteket és eljuttattuk ezeket ügyfeleink célközönségéhez.


Gyűltek a tapasztalataink, a gondolatok adták az inspirációt
Field for Thoughts

Szőke Ágnes, PR szakértő és
Mihályfi Iván, grafikus alapítja meg

minden márkájának kommunikációs
megbízását

AstraZeneca, Abbott, majd
Pfizer, Sanofi, Novartis


kommunikációját is elnyeri
az ügynökség

életre hívása és bevezetése
a magyar tojáspiac védelmében

lakossági PR tevékenységét
ügynökségünk indítja el.

mobiltelefongyártó,
a NOKIA is ügyfelünk lesz

P&G az első megbízók között


MSL Group
nemzetközi reklámügynökséghez

influencer története jelenik meg

erősödik, a Pampers, az Ariel, a Lenor,
a Head&Shoulders,
valamint a Nokia Mobile
kampányait is menedzseljük

Facebook, Instagram,
LinkedIn, Twitter és TikTok
kampányokat is tervez

vállalatként működünk a
továbbiakban

smartfluencer.hu platformot,
Magyarország első
Speakers Bureau-ját

módszertanát kidolgozzuk,
és szolgáltatásaink fő zászlóshajójává
tesszük
Elismeréseink
Szeretnénk megköszönni a mai nagyszerű helytállást, a sok munkát és szervezést, amely sikerre vitte a rendezvényt! Mindenki nagyon precízen, pontosan tette a dolgát nálatok, és simán ment minden, ismét egy jelentős mérföldkövet értünk el veletek.
Egy táplálkozás, életmód területén tevékenykedő egyesület ügyvezetője
Sziasztok! Nekem is sikerült végre ide is eljutnom, és leírni a legfontosabb szavakat: Köszönet és hála! Mindig szuper érzés egy jó ügyért jó emberekkel együtt dolgozni. Nem titkoltan az egyik kedvenc kampányomon, köszönjük nektek!
A világ egyik legnagyobb FMCG vállalatának helyi brand managere
Kedves Open Csapat! Csak meg akartam köszönni ezt a fantasztikus sajtóbevezetést. Nagyon szuper munkát végeztünk együtt, és hát nem volt túl sok idő a kampányra, mégis minden profi volt. Megmutattuk az ügyfélnek közösen, hogy mi vagyunk a legfelkészültebb tanácsadók és igazi szakmai támogatást tudunk nyújtani nekik.
Egy nemzetközi PR hálózat egyik ügyfélkapcsolati igazgatója
Köszönöm Péter Neked és a csapatnak is! Nagyon örülök az eredményeknek és gratulálok a sikeres sajtókampányhoz. Látom, hogy mindannyian örültök a megjelenéseknek, és ha ti örültök, én is örülök. Köszönöm mindenkinek ezt a professzionálisan megtervezett és menedzselt két napot.
A világ egyik vezető streaming szolgáltatójának regionális kommunikációs vezetője
Köszönet a kitartásért és Csenge óriási lelkesedéséért. Teljesen átjött, hogy mennyire szívvel dolgozol ezen a munkán. Sokat tanultunk szerintem együtt ezen a programon az influenszer munkáról, várom nagyon a mostani végrehajtás tanulságait és eredményeit. Nagyra értékelem a kreativitásod és a proaktivitásod! Nekem ti vagytok ezen a kampányon azok, akik nélkül tudom, nem tudtuk volna így megcsinálni.
A világ egyik legnagyobb FMCG vállalatának helyi kereskedelmi marketing menedzsere
Egy Európai Uniós projekt megvalósítása során kerültünk kapcsolatba az Open Communications-szel. Olyan ügynökséget kerestünk, amely képes azonosulni egy fogyatékosokat képviselő társadalmi szervezet céljaival és erőssége a partneri gondolkodás. Az Opencom munkatársaiban mindezt maradéktalanul megtaláltuk, és mindehhez „bónuszként” harmónia, kreativitás és végtelen türelem is társult.
Habán Zsuzsa, főtitkár, Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége
Imádok együtt dolgozni veletek! Köszönöm!
Egy nemzetközi partner
Csajok! Szuper csapat voltunk ismét együtt! Néhány könnycsepp megint kigördült azért a sajtótájékoztatón! Köszönöm, hogy Veletek dolgozhattam. Még sok ilyet!!!
Egy országos nonprofit szervezet szakmai vezetője
A mosószer-kompaktálást nem volt könnyű a fogyasztóknak elmagyarázni, de az Open nagyon sokat segített nekünk abban, hogy hogyan lehet „eladhatóvá” tenni egy ilyen szakmai témát úgy, hogy közben az információtartalom sem sérült. A több mint másfél éves együttműködésünk során végig éreztem, hogy nem csak nekünk, az ügyfélnek akarnak megfelelni, hanem a saját elvárásaik miatt teszik magasra a mércét és nem alkusznak meg rutinmegoldásokkal.
Murányi István, főtitkár, Magyar Kozmetikai és Háztartás-vegyipari Szövetség
Kedves Eszter! A Tojásszövetség nevében nagyon szépen köszönöm az Open munkatársainak a megküldött anyagot, amit nagyon informatívnak, hasznosnak és tanulságosnak tartok. A javaslatokon feltétlenül gondolkozni fogunk és az világos, hogy napjainkban a hatékony és jól irányított kommunikáció nem tudja nélkülözni a professzionalista segítséget.
Prof. Dr. Sütő Zoltán, a Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetségének elnöke
Thank you so much for sharing such data with us, looks super cool! And speaking for myself, as that I believe is same for the rest of the team, I was super happy too to be able to work on this project with you guys and would like to reciprocate such campaign success, once another campaign comes up for Hungary.
Egy nemzetközi FMCG vállalat marketingmenedzsere