A TikTokról mindenkinek megvan véleménye. Nekünk is. És hozzá tapasztalatunk, melynek eredményeként 2020-ban a top 10-ben volt TikTok kampányunk.
A TikTok a legdinamikusabban növekvő social media platform nemcsak a világon, hanem Magyarországon is. Ez azt jelenti, hogy már nemcsak az általános iskolás korosztályt, hanem az egyetemistákat, főiskolásokat is el lehet rajta érni, de hónapról hónapra olyan gyorsan növekszik a platform, hogy már az egyre „idősebb” korosztály is használj mindennap. Az edukáció az iskolapadokból a kezünkbe vagyis a telefonjainkba költözött, épp ezért is remek üzenetközvetítő terep a TikTok. A fiatal korosztály számára most ezen a felületen lehet edukációs üzeneteket eljuttatni hatékonyan.
TikTok teamünk megtalálja azt az edukációs üzenetet, amivel a TikTok közönségét tanítani tudjuk. Nem középfokon. Biztosra megyünk: a 25 év alatti korosztály körében megszerezzük márkájának az ismertséget. Az Open Communicationsnél nagy hangsúlyt fektetünk a valódi és hiteles tudás terjesztésére, ezért is lettünk specialistái az edukációs TikTok kampányoknak és dolgoztuk ki Edu-Ti(k)Tok névre hallgató, a márka küldetéséhez illeszkedő szolgáltatáscsomagunkat.
MPRSZ PR Excellence Award
A Magyar Tojásszövetség rEGGelem edukációs TikTok kampánya elnyerte a Magyar Public Relations Szövetség PR Excellence Award Arany díját influencer együttműködés kategóriában.
A szórakoztatva edukáló rEGGelem programot 2019-ben indította a Tojásszövetség, hogy a reggeli nélkül iskolába induló diákok egy improvizációs társulat vezetésével egy rendhagyó tanórán beszélgessenek a teljes értékű reggelizés fontosságáról, azon belül is a tojás jótékony hatásairól.
A koronavírus helyzet miatt 2020-ban nem mehettünk vissza az iskolákba, így a program a célcsoport legnépszerűbb platformjára, a TikTokra került.
A kategóriazsűri elnöke, a Magyar Posta szóvivője, Panulin Ildikó külön kiemelte, hogy a programot a covid helyzet még erősebbé tette és a rendelkezésre álló keretből nagyon szép eléréseket sikerült elérni.