Employer branding

A megfelelően képzett, a munkájuk iránt elkötelezett, a vállalati fejlődéshez aktívan hozzájáruló munkavállalók megtalálása, motiválása és megtartása a mai gyorsan változó világban az üzleti szféra egyik legnagyobb kihívása.

Ez az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés lényegi része – hiszen a naprakész szakmai tudás és megbízható teljesítmény a legfontosabb építőköve minden vállalkozás sikerének. A munkahelyi frusztráció ugyanis a munkavégzést, az ebből eredő fluktuáció pedig a cég működését lehetetleníti el.

Employer branding szolgáltatásunk keretében olyan, saját magunk által fejlesztett módszerrel mérjük fel a munkavállalók motivációit és a vállalati kultúra megjelenését, ismertségét és értékelését a munkavállalók körében, amelynek eredményei önmagukban is rendkívül hasznos információkat nyújtanak a HR és a cégvezetés számára az üzleti siker alapját képező munkavállalói elkötelezettségről, a kollégák fejében élő vállalati image-ről és az ehhez fűződő, a munka iránti motivációjuk alapját jelentő viszonyukról.

A kapott eredmények és a vállalati célok, értékek, lehetőségek elemzése után pedig olyan egyedi, választható modulokra épülő külső és belső kommunikációs stratégiát és megoldásokat kínálunk partnereinknek, amelyek a vállalat hírnevét, értékeit, megbecsültségét a kollégák, az üzleti partnerek, a fogyasztók és a leendő munkavállalók körében is erősítik.

Az employer branding szolgáltatásunk tartalma:

  • EVP (Employer Value Proposition) vagyis a munkáltatói értékígéret, a munkavállalók elkötelezettségét növelő vállalati értékek meghatározása
  • A munkavállalók munkahelyükről alkotott véleményének, elkötelezettségének, motivációinak, karrierútjának és a vállalati értékígéretek (el)ismertségének felmérése
  • A külső és belső kommunikáció összehangolása a vállalati értékekkel és küldetéssel
  • A weboldal és social media oldalak fejlesztése, kiegészítése a vállalati értékek és küldetés mentén

ESETTANULMÁNYOK