KÖSZI, ANYU!
A P&G vállalat emberi arcát mutatjuk: köze van hozzánk, megérinti a szívünket, jelen van a mindennapjainkban
Ötkarikás storytelling: legyünk akár olimpikonok, vagy anyák, a küzdelmeink minden nap jelen vannak.
A Köszi, Anyu! kampánnyal a P&G kilépett a márkái mögül, hogy megmutassa, számára mit jelent a társadalmi szerepvállalás, hogy láttassa, értékek mentén gondolkodik, és még ha üzleti szereplő is a világban, felelősséget érez a társadalmi üzenetek fontossága iránt.
A Köszi, Anyu! kampányt két nyári és egy téli olimpiai cikluson keresztül vittük Magyarországon, ahol magyar olimpikonjainkkal együttműködve (Kapás Boglárka, Cseh László, Milák Kristóf, Szabó Milán, Hosszú Katinka) értük el, hogy a P&G a magyar vásárlóihoz valódi kötődést tudott kialakítani.
FELADAT
A vállalat nemzetközi, olimpiai Köszi, Anyu! kampányának hazai megvalósítása, ehhez kapcsolódóan megjelenések generálása.
SZOLGÁLTATÁSOK
KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK
Többlépcsős, 4 hónapot átívelő, integrált PR kampánytervet készítettünk. A kampány nagykövetének megnyert olimpiai bajnok úszó, Hosszú Katinka, és édesanyja médiamegjelenéseit koordináltuk úgy, hogy a P&G üzenetei a középpontban maradjanak. Központi hírforrásként szolgáló blogot működtetünk. Sajtótájékoztatót és kerekasztal beszélgetést szerveztünk nagykövetekkel és szakértőkkel. Végül a riói hangulatot egy termékfókuszú, brazil hangulatú fogyasztói rendezvénnyel is életre hívtuk, mindezt az Olimpia Nemzetközi Világnapján.
EREDMÉNY
200 milliós elérés, több mint
530 sajtómegjelenés.