Tojásszövetség logó

TOJÁSSZÖVETSÉG – REGGELEM

Edukációs iskolai program és TikTok kampány szervezése az iskolások reggelizési szokásainak javítása érdekében

Egy edukációs kampány szuper Z generációs megoldással!

A magyar gyerekek legalább fele reggeli nélkül indul el az iskolába a TÉT Platform kutatása szerint. Erre a problémára reagált a Tojásszövetség 2019-ben indult CSR programja, melynek új teret kellett találnunk a koronakrízis miatt. A rEGGelem a teljes értékű reggelizés fontosságát – azon belül a tojás jótékony hatásait – mutatja meg az általános iskolásoknak egy rendhagyó tanórán, ahol az Itt és Most improvizációs társulattal játszanak és nevetnek egy jót a gyerekek. Közben pedig megtanítjuk nekik, hogy egy rántottát sütni a legegyszerűbb dolog a világon.

FELADAT

A reggelizést népszerűsítő iskolai program átültetése online térbe, alkalmazkodva az aktuális világhelyzethez.

SZOLGÁLTATÁSOK

KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK

A közös játék helyett a rEGGelemet átköltöztettük az online térbe, pontosabban a TikTokra, az Instagramra és a YouTube-ra. A játékossága nem veszett el, mert Czura Karina, Győrfi Dani és Togyela Dominik tojásos-bolondozós posztjai tűpontosan elérték az általános iskolás célcsoportot. A Tojásszövetség, követve a legújabb kommunikációs trendeket, vevő volt az újra, és bizalmat szavazott edukációs javaslatunknak, hogy vigyük a kampányt az itthon is nagyon gyorsan fejlődő csatornára, a TikTokra.

EREDMÉNY

Óriási siker a Tojásszövetség első TikTok kampánya – majdnem milliós elérést hozott.

MPRSZ PR Excellence Award

A Magyar Tojásszövetség rEGGelem edukációs TikTok kampánya elnyerte a Magyar Public Relations Szövetség PR Excellence Award Arany díját influencer együttműködés kategóriában.

A szórakoztatva edukáló rEGGelem programot 2019-ben indította a Tojásszövetség, hogy a reggeli nélkül iskolába induló diákok egy improvizációs társulat vezetésével egy rendhagyó tanórán beszélgessenek a teljes értékű reggelizés fontosságáról, azon belül is a tojás jótékony hatásairól.

A koronavírus helyzet miatt 2020-ban nem mehettünk vissza az iskolákba, így a program a célcsoport legnépszerűbb platformjára, a TikTokra került.

A kategóriazsűri elnöke, a Magyar Posta szóvivője, Panulin Ildikó külön kiemelte, hogy a programot a covid helyzet még erősebbé tette és a rendelkezésre álló keretből nagyon szép eléréseket sikerült elérni.