
REGGELEM
Edukációs iskolai program és TikTok kampány szervezése az iskolások reggelizési szokásainak javítása érdekében
Egy edukációs kampány szuper Z generációs megoldással!
A magyar gyerekek legalább fele reggeli nélkül indul el az iskolába a TÉT Platform kutatása szerint. Erre a problémára reagált a Tojásszövetség 2019-ben indult CSR programja, melynek új teret kellett találnunk a koronakrízis miatt. A rEGGelem a teljes értékű reggelizés fontosságát – azon belül a tojás jótékony hatásait – mutatja meg az általános iskolásoknak egy rendhagyó tanórán, ahol az Itt és Most improvizációs társulattal játszanak és nevetnek egy jót a gyerekek. Közben pedig megtanítjuk nekik, hogy egy rántottát sütni a legegyszerűbb dolog a világon.
FELADAT
A reggelizést népszerűsítő iskolai program átültetése online térbe, alkalmazkodva az aktuális világhelyzethez.
KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK
A közös játék helyett a rEGGelemet átköltöztettük az online térbe, pontosabban a TikTokra, az Instagramra és a YouTube-ra. A játékossága nem veszett el, mert Czura Karina, Győrfi Dani és Togyela Dominik tojásos-bolondozós posztjai tűpontosan elérték az általános iskolás célcsoportot. A Tojásszövetség, követve a legújabb kommunikációs trendeket, vevő volt az újra, és bizalmat szavazott edukációs javaslatunknak, hogy vigyük a kampányt az itthon is nagyon gyorsan fejlődő csatornára, a TikTokra.
EREDMÉNY
Óriási siker a Tojásszövetség első TikTok kampánya – majdnem milliós elérést hozott.