HU, DE TOJÁS
Megmutatjuk a tojás valódi arcát, hogy mindenki ráharapjon újra
Jó kontenttel egy év alatt 10.000-es követőtábort építettünk.
A tojás körül rengeteg tévhit jelent meg az elmúlt évtizedekben. Emeli a koleszterinszintet? Az a jó, aminek sárgább a sárgája? Minél nagyobb, annál jobb? Megéri-e mélyalmos, szabadtartásos tojást vennünk? Az OpenCom létrehozta a HU, de tojás Facebook oldalt, amit bő félév alatt 10000 fős követőtáborra turbózott fel. Mindezt főként organikusan, szuper érdekes posztokkal, megszólítva mindazokat, akikhez ezek az üzenetek alig jutottak el.
FELADAT
A közösségi platformokat addig nem használó Baromfi Termék Tanács Tojásszövetsége számára, minél szélesebb közönséget elérő edukációs Facebook oldal indítása, tojásos közösség építése és 9 hónap alatt legalább 6500 követő szerzése.
SZOLGÁLTATÁSOK
KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK
Az értékes kontentekkel támogatott organikus elérések mellett gondosan felépített PPC kampányokkal is támogatjuk az oldalt. A szakmai üzeneteket személyes hangulatú posztszövegekkel targetálva juttatjuk el a célközönséghez.
EREDMÉNY
A legnagyobb magyar tojásrajongó online közösség itthon, most éppen 24 ezer követővel.