#PAMPERSALEGKISEBBEKERT
Online térbe költözött a legkisebbekért életre hívott jótékonysági kampány
Régi partnerünk, a magyar kórházak koraszülött intenzív osztályait évek óta támogató Pampers, szeretett volna segíteni a KORE-nak (Koraszülöttekért Országos Egyesület) jótékonysági programjával.
FELADAT
Jótékonysági kampány szervezése és influencer együttműködés koordinációja – a koraszülöttek világnapjához kapcsolódóan.
SZOLGÁLTATÁSOK
KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK
A koronavírus-helyzetben biztonságos megoldást kellett találni a Pampers kampányának – így online térbe költözött a jótékonysági program.
El akartunk érni mindenkit, aki adhat, éppen ezért minden oldalról megtámogattuk a kampányt, hogy biztosítsuk a sikert. Ehhez meg kellett találnunk a legerősebb véleményformálókat: a szakértőket (orvos, nővér), a média képviselőit, és a koraszülés nehézségeit a saját bőrükön is megtapasztaló influencereket. A hagyományos médiumokon túl a social mediumok is szórták a hírt, és vonzották be az embereket.
EREDMÉNY
3,5 millió forinttal sikerült támogatni a KORE-t, az egyik legnagyobb és legaktívabb magyar civil szervezetet, akik a korababás családoknak nyújtanak segítséget.