logo-Pampers

BUGIPELUS

Dalolva, táncolva biztosítani a kisbabák kényelmét, humorral garantálni a Pampers bugyipelenkák létjogosultságát

Jó tartalom, tökéletes partnerség, integrált csatornák, és az eredmény: Kiugróan nagy számú megjelenés és elérés.

 

A Bugipelus kampány a márka nem klasszikus pelenkáinak (bugyipelenkák) népszerűsítését tűzte ki célul úgy, hogy az üzenetek átadása mellett edukáljunk és szórakoztassunk is egyben. Számos általunk megvalósított Pampers kampány után talán nehezebb újat mutatni, de sikerült! Az Apacuka gyerekdal méltán lett a fél éves kommunikációs terv fő, a jövőben is sokoldalúan felhasználható, maradandó eleme.

FELADAT

A Pampers bugyipelenkáinak népszerűsítése rendhagyó módon, a termékkel kapcsolatos tévhitek eloszlatása, valamint a márka számára hosszútávú influencer és nagyköveti együttműködések kialakítása.

SZOLGÁLTATÁSOK

KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK

Olyan, 6 hónapot átívelő PR kampánytervet készítettünk, melyet a „mozgás” fogalmára építettünk. És ha már babamozgás, akkor legyen tánc! Így született meg az Apacuka együttessel való együttműködés ötlete és velük közösen a Pampers bugyipelenkák minden fontos termékjellemzőjét kidomborító, mégsem tolakodó Bugipelus dal és videóklip. Ez a dal lett a kampány fő eleme, amit számos platformon felhasználtuk. Legyen szó nagyköveti és influencer együttműködésekről, social media kommunikációról vagy akár nyereményjátékokról. Szórakoztatott és egyben edukált, miközben önálló életre kelt a megosztások által.

EREDMÉNY

1 év alatt több, mint 315.000 Youtube megtekintés