
NOKIA KÍGYÓJÁTÉKÜNNEP
Sajtókommunikáció a Nokia ikonikus kígyójátékának ünnepén
Kitartunk jóban-rosszban. Folyamatos finomhangolással igazítjuk a lehetőségeiket a piachoz.
Nem titok, a Nokia márka sokat változott az elmúlt években. Nehéz a figyelmet a piacvezetők mellett kivívni, megjelenéseket elérni, az emberek figyelem- fókuszába bejuttatni újra ezt a márkát. De vannak dolgok, amiket az emberek nem felejtenek! Mi erre építettünk.
FELADAT
A Nokia világszerte ismert kígyójátékának évfordulóján megjelenések generálása az online médiában és a közösségi médiában.
KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK
A Nokia ikonikus kígyójának, a világ egyik leghíresebb telefonos játékának kerestük meg a helyét 2020-ban – természetesen úgy, hogy a Nokia aktuális telefonjait állítottuk a középpontba. Hittünk abban, hogy a Kígyók Világnapja a legtökéletesebb nap arra, hogy játékra hívjuk a Nokia social média felületein a rajongókat és nosztalgiázzunk egy jót közösen. A Világnapra építve hírt is generáltunk az évfordulóból. Minőségi online megjelenésekre törekedtünk, hogy ügyfelünk üzenetei elérjenek a hardcore Nokai rajongókon túl egy lehetséges új célcsoportot is.
EREDMÉNY
Releváns online médiumokban 13 milliós elérést generáltunk, a „kígyós” social média posztok pedig 5 százalék feletti engagementtel futottak.