A jövő a purpose-driven vállalatoké. A küldetésorientált vállalatok távolabbra tekintenek, mint a konkrét üzleti cél megfogalmazása. Küldetésben gondolkodnak, ez hat vissza az üzleti céljaik meghatározására, ami aztán a sikeres üzleti teljesítményükhöz vezet. A kommunikáció a küldetés „kirakata”, annak felerősítésében igen nagy szerepe van.
Egy küldetés vállalása szorosan összefügg a vállalati reputációval, ami pedig visszahat a vállalati eredményekre. A szervezet megfogalmazott küldetése akkor hozhat valódi üzleti eredményt, ha a vállalat minden mozzanatában jelen van, és így a reputációban is tükröződik.
Szolgáltatásunk, a PurposeCom a menedzsmentet abban segíti, hogy átlássa, vajon a jelenlegi külső és belső kommunikáció erősíti-e a megfogalmazott küldetést, összhangban van-e ez a kettő. A kommunikációt a küldetéshez igazítjuk, hogy a kommunikációra költött büdzsé valóban támogassa az üzleti sikereket.