IPON KUTATÁS A HAZAI NOTEBOOK HELYZETRŐL

Nagyon öregek a gépek, de az iPon megoldásával megtáltosodnak

A stratégiai tervezéssel alapoztunk, majd tudatos építkezésbe fogtunk: ez működik, ha reputációépítésről van szó.

Átfogó lakossági kutatással, több mint 5800 kitöltő válaszai alapján kiderült, hogy a hazai notebookok közel fele öt éves vagy ennél is idősebb – a felhasználók ennek megfelelően elégedetlenek a teljesítménnyel.

FELADAT

A feladatunk az iPon ismertségének növelése, a szolgáltatási kínálat bemutatása és a sajtókapcsolatok erősítése volt. A márka jól ismert a gamerek körében, de a sajtóban gyakorlatilag egyáltalán nem volt jelen korábban. A kutatás célja kettős volt: egyrészt a résztvevők mozgósítása alkatrészbeszerzésre és az iPon szolgáltatásainak igénybevételére, másrészt a sajtón keresztül új vásárlóközönség bevonzása.

SZOLGÁLTATÁSOK

KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK

A kutatásban való részvételt vonzóvá kellett tenni a résztvevők számára, ezért értékes notebookot sorsoltunk. A sajtó nem ismerte az iPont, nem számított a kommunikációra, ezért a közleményt úgy kellett megfogalmazni, hogy az különösen figyelemfelkeltő, informatív és közérdekű legyen. A sajtóközleménybe nem tettünk bele minden eredményt, hogy interjúkérés esetén az ügyfél olyan tényeket is kiemelhessen, melyek egyedivé teszik a megjelenéseket.

EREDMÉNY

Több mint 21 milliós elérés, 27 sajtómegjelenés,
5 sajtómegkeresés további információért, 2 interjú.