logo-Euronics

EURONICS RE-BRANDING

A Keravillos imázs immár a múlté

Az Euronics egy nemzetközi hálózat részeként már nem egy raktárbolt, hanem egy trendi, modern, letisztult műszaki áruház.

Új vásárlókat akartunk, akik fiatalok, lendületesek, akiket az új imázs megszólít és a boltba csábít. 2021 a smartfluencerek éve: olyan véleményformálókat képviselünk, akik tudásuk, hazai és nemzetközi viszonylatban is elért eredményeik alapján egy-egy terület leghitelesebb képviselői. Olyan neves előadókat ajánlunk, akik keynote speakerként előadásaikkal, a szakmai életművükben megfogalmazott gondolataikkal motiválják a mai vállalati munkavállalókat és általuk a valódi tudás újra teret nyer.

FELADAT

A feladatunk az Euronics megújulásának támogatása és bemutatása volt. A vállalat sokéves hallgatás után kezdett újra kommunikálni.

Új logó és szlogen, új megközelítésű reklámok. Ehhez kapcsolódóan sajtórendezvény szervezése és megjelenések generálása volt a feladat.

SZOLGÁLTATÁSOK

KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK

Két átfogó kutatást készítettünk (az Euronics dolgozói és a vásárlók körében) arról, hogy milyen az ideális műszaki áruház. Olyan sajtórendezvényt szerveztünk, melynek fókuszában a megújulás áll, illeszkedik a Euronics életszakaszához és céljaihoz, segíti a hosszútávú sajtókapcsolatok kiépítését, továbbá minden tekintetben újraépíti a műszaki áruház imázsát.

A sajtóesemény koncepciójához egy olyan panorámás, menő helyszínt választottunk (High Note SkyBar), ahonnan az Euronics „rálát a piacra” és a csillagok is kellő közelségbe kerülnek.

EREDMÉNY

Több mint 9 milliós elérés,
41 sajtómegjelenés.