
EURONICS RE-BRANDING
A Keravillos imázs immár a múlté
Az Euronics egy nemzetközi hálózat részeként már nem egy raktárbolt, hanem egy trendi, modern, letisztult műszaki áruház.
Új vásárlókat akartunk, akik fiatalok, lendületesek, akiket az új imázs megszólít és a boltba csábít.
FELADAT
A feladatunk az Euronics megújulásának támogatása és bemutatása volt. A vállalat sokéves hallgatás után kezdett újra kommunikálni.
Új logó és szlogen, új megközelítésű reklámok. Ehhez kapcsolódóan sajtórendezvény szervezése és megjelenések generálása volt a feladat.
KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK
Két átfogó kutatást készítettünk (az Euronics dolgozói és a vásárlók körében) arról, hogy milyen az ideális műszaki áruház. Olyan sajtórendezvényt szerveztünk, melynek fókuszában a megújulás áll, illeszkedik a Euronics életszakaszához és céljaihoz, segíti a hosszútávú sajtókapcsolatok kiépítését, továbbá minden tekintetben újraépíti a műszaki áruház imázsát.
A sajtóesemény koncepciójához egy olyan panorámás, menő helyszínt választottunk (High Note SkyBar), ahonnan az Euronics „rálát a piacra” és a csillagok is kellő közelségbe kerülnek.
EREDMÉNY
Több mint 9 milliós elérés,
41 sajtómegjelenés.