DELOITTE TEMATIKUS HÉT

„Érték? Alap.” Egy hét a vállalati értékek jegyében. Egy hét, hogy mindenki rádöbbenjen, őket összeköti valami. Nem véletlenül vannak itt, nekik ezzel a céggel dolguk van.

Egy hét, ami kis lépés egy vállalat történetében, de nagy lépés volt a közösséggé válásban.

Az, hogy egy vállalat értékek mentén gondolkodjon, ma már alap. Ezek mentén tud választani és azonosulni egy ember valamivel. Márpedig nem árt, ha egy munkahely olyan, amivel közösséget tudnak vállalni, a vallott értékek mentén. Máskülönben könnyen továbbáll a nehezen megszerzett munkavállaló.

FELADAT

A vállalat értékeit ugyan a kollégák megkérdezésével fogalmazták meg – így alakult ki az ú.n. Employer Value Proposition (EVP) –, mégsem épült ez be a mindennapos munka során hozott döntésekbe, kapcsolati hálókba. Hiszen azóta sokan jöttek, mások meg elmentek. Az volt a feladatunk, hogy anélkül, hogy egyesével szólítanánk meg a kollégákat, hogy memorizálják az értékeket, valami ennél élményszerűbb módon adjuk át őket, úgy hogy az ne ellenállást, hanem pozitív élményt jelentsen számukra. Elevenítsük meg, tegyük élővé a vállalat 5 értékét! Nem kevesebb volt a cél, mint hogy azt érezzék, „Igen, ez én vagyok! És pont ezért vagyok pont itt.” A Deloitte-nál.

SZOLGÁLTATÁSOK

KIHÍVÁS / ÖTLET / ESZKÖZÖK

900-an vannak. Részben otthon, részben bent. Túlterheltek, eszük ágában sincs interaktívkodni. És ott a vállalatvezetés, a HR, a nagybetűs Megbízó, aki azt szeretné, ha átmennének az üzenetek, ha a vállalati értékeket mindenki megismerné és magáénak érezné. Na innen szép nyerni.

Egy hét együttlét – hirdette a Sziget Fesztivál anno. Mi is csináltunk egy hetet. Egy hét együttlétet felhúzva az 5 vállalati értékre. Készült egy jó design és lendületes szlogen. Fiatalos, pörgős, Gen Z-s.

És persze mindennap volt valami, ami megadta a flow-t. A lényeg, hogy mindenkinek megvolt az aha-élmény: „Ez pont az, ahogyan én dolgozom. Ez az, amit akarok!”

 

EREDMÉNY

90%-os elégedettség, és „ilyet többet még!” kérés az ügyféltől.